چاپ بنر فوری سام | بلاگ

چاپ بنر فوری سام

ساخت وبلاگ

چاپ دیجیتال چیست

از دیرباز تاکنون، سیستم‌های چاپ تصاویر، تحولات زیادی داشته است. چاپ‌ سربی، فلزی، سنگی، ژلاتینی، افست، دیجیتال و غیره از انواع چاپ‌ محسوب می‌شوند. ما در این محتوا از خانه طراحان سام، قصد داریم درباره چاپ دیجیتال به عنوان یکی از جدید‌ترین تکنولوژی‌های چاپ، اطلاعاتی را ارائه کنیم. 

در دهه‌های گذشته برای چاپ تصاویر در تیراژ بالا از افست یا لیتوگرافی استفاده می‌شد؛ که از کیفیت و امکانات محدودی برخوردار بود؛ اما در سال‌های اخیر پیشرفت تکنولوژی، در حوزه‌های مختلف از جمله صنعت چاپ، تغییرات اساسی ایجاد کرده است. 

چاپ دیجیتال، تازه‌ترین روش برای تبدیل تصاویر دیجیتال و با کیفیت به محصولات چاپی است. معمولا از این سیستم، برای تیراژ‌های پایین استفاده می‌شود. در ادامه به مزایای چاپ دیجیتال، کاربرد‌های آن، فرآیند، ابعاد و انواع چاپ دیجیتال می‌پردازیم. 
 

مزایای چاپ دیجیتال

• هزینه چاپ دیجیتال، در قیاس با چاپ افست بسیار زیاد است اما استفاده از سیستم دیجیتال، در تیراژ پایین بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. در این سیستم، هزینه چاپ هر صفحه ثابت بوده و با افزایش تعداد تغییر نمی‌کند.
• سرعت چاپ در سیستم دیجیتال بسیار زیاد است.
• در سیستم‌ افست امکان تغییر داده‌ها وجود نداشت اما در سیستم دیجیتال، شما می‌توانید به راحتی بخشی از داده‌ها را تغییر دهید.
• کار با دستگاه‌های قدیمی چاپ مانند افست، گراور و فلکسو به دلیل اینکه باید در هنگام چاپ، نسبت به کمرنگی یا پر رنگی تصاویر تصمیم‌گیری می‌شد دارای حساسیت بالایی بود. از این جهت کار با این دستگاه‌ها نیازمند استخدام یک اپراتور مجرب بود. درصورتی که کار با دستگاه چاپ دیجیتال، نیازمند توانایی و تجربه خاصی نیست. در چاپ دیجیتال تصمیم‌گیری درباره رنگ تصاویر در مرحله آماده‌سازی و قبل از چاپ صورت می‌گیرد که این مسئله سبب صرفه‌جویی در به کارگیری نیروی انسانی می‌شود.

در سیستم چاپ دیجیتال پرینتر مستقیما به رایانه متصل می‌شود و داده‌ها را مستقیما از رایانه دریافت کرده و چاپ می‌کند. چاپگر‌های لیزری و جوهر افشان جزء رایج‌ترین دستگاه‌های چاپ دیجیتال محسوب می‌شوند. در این سیستم تونر، به شکل یک لایه نازک روی سطح چاپی قرار می‌گیرد ولی در سطح چاپی نفوذ نمی‌کند. در مرحله بعد، با استفاده از مواد پوششی و با تابش اشعه UV یا فرآیند‌های حرارتی، اقدام به تثبیت رنگ‌ها می‌‌نمایند.

در چاپ دیجیتال سطح چاپی می‌تواند هریک از این موارد باشد: کاغذ، کنواس، کاغذ عکاسی، فوم برد، بوم، پارچه، چوب، شیشه و سنگ.

کاربرد‌های چاپ دیجیتال

• درگذشته برای چاپ تصاویر از واسطه‌های چاپی استفاده می‌شد و پس از شروع فرآیند چاپ، امکان تغییر در آن وجود نداشت. اما امروزه، در سیستم چاپ دیجیتال، این محمل‌ها حذف شده است. به همین سبب در چاپ هر نسخه، امکان تغییر اطلاعات درج ‌شده وجود دارد. با حذف محمل‌های چاپ، افزون بر هزینه، در زمان آماده‌سازی نیز صرفه‌جویی می‌شود.
• تهیه نمونه: در چاپ دیجیتال خبری از پلیت‌ها نیست. از آنجا که چاپگر‌ مستقیما داده‌ها را از رایانه، روی سطح چاپی منتقل می‌کند. این ویژگی، امکان کالیبراسیون یا درجه‌بندی چاپگر و تهیه یک نمونه برای متقاضی را ایجاد می‌کند.
• چاپ شخصی: همانطور که در موارد بالا ذکر شد چاپ دیجیتال امکان چاپ، در تیراژ محدود را برای متقاضی ایجاد می‌کند. به همین جهت این امکان برای متقاضی وجود دارد تا از سطوح چاپی متفاوت یا طرح‌های متفاوت درنسخ دیگر استفاده کند. به عنوان مثال برای سفارش کارت پرسنلی، می‌توان از طرح‌های متنوع یا سطوح چاپی متفاوت استفاده کرد.

فرآیند چاپ دیجیتال
 

فرآیند چاپ دیجیتال
 

اطلاعات مربوط به چاپ تصاویر، از طریق رایانه و در قالب یک رشته بیت به چاپگر ارسال می‌شود. در واقع پایه و اساس چاپ دیجیتال، یک تصویر شطرنجی یا اصطلاحا یک بیت مپ است؛ که داده‌ها را از طریق رایانه به چاپگر منتقل می‌کند.

ابعاد سطح چاپی در چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال براساس ابعاد به سه گونه متوسط، بزرگ و عریض تقسیم می‌شود.

چاپ دیجیتال متوسط (Medium Format): سفارشات مربوط به بروشور، عکس، کارت ویزیت، لیبل، کاتالوگ، لفاف‌های بسته‌بندی و چاپ روی سطوح مختلف در ابعاد ۳۳ × ۴۸ یا A3+ چاپ می‌شود. چاپ این سفارشات با چاپگر‌های لیزری، جوهرافشان و نوری انجام می‌شود.

چاپ‌ دیجیتال بزرگ (Large Format): پوستر‌ها و سفارشاتی که حداکثر دارای عرض ۱۵۰ سانتی‌متر می‌باشد و در فضا‌های داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ در ابعاد بزرگتر از A3+ تا عرض ۱۵۰ سانتی‌متر چاپ می‌شود. در چاپ این سفارشات، از چاپگر‌های دیجیتال نوری یا جوهرافشان و لیزری استفاده می‌شود.

چاپ دیجیتال عریض (Wide Format): سفارشاتی که در این ابعاد چاپ می‌شود عموما در محیط‌های باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل در سطح چاپی این سفارشات از موادی استفاده می‌شود که در مقابل عوامل محیطی مانند آب و نور خورشید مقاوم باشد. فرمت عریض، دارای حداقل ۱۵۰ سانتی‌متر و حداکثر ۵۰۰ سانتی‌متر عرض است.

انواع چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال، به لحاظ روش تکنولوژی مورد استفاده به 7 دسته ذیل تقسیم می‌شود:

۱. روش چاپ دیجیتال نوری
۲. روش چاپ حرارتی
۳. روش تصعید رنگ
۴. روش چاپ
۵. روش چاپ جوهرافشان
۶. روش چاپ الکتروفوتوگرافی (جامد پودری، مایع)
۷. مارکر لیزری

۱. روش چاپ دیجیتال نوری
 

چاپ دیجیتال نوری
 

یکی از پرکاربردترین روش‌های چاپ دیجیتال می‌باشد. در این روش با استفاده از تابش نور، تصاویر را روی کاغذ‌های حساس به نور (کاغذ عکاسی) چاپ کرده و در مرحله بعد تثبیت می‌نمایند. کیفیت تصاویر در این روش، بسیار بالاست. یکی از مشکلات این روش، دو مرحله‌ای بودن آن می‌باشد. البته امروزه این مشکل، با وجود دستگا‌ه‌های اتوماتیک، حل شده است. در دهه‌های گذشته Photo Lab یا دستگا‌ه‌ دیجیتال نوری، جایگاه ویژه‌ای در لابراتوار‌های عکاسی دارا بود.

۲. روش چاپ حرارتی

در سیستم چاپ حرارتی، با ایجاد گرمای شدید به وسیله ماتریس‌های حرارتی یا لیزر و دیگر واکنش‌های شیمیایی، رنگ و تصویر را روی کاغذ‌های حساس به حرارت چاپ می‌کنند. از این روش برای چاپ تصاویر تک رنگ استفاده می‌شود. البته امروزه استفاده از این روش، تقریبا منسوخ شده است.

۳. روش تصعید رنگ

در واقع سیستم تصعید رنگ، شبیه روش حرارتی می‌باشد. در این سیستم، ابتدا رنگ‌ها روی سلفون قرار می‌گیرد و سپس با استفاده از پرتوهای رنگی مانند ماتریس‌های حرارتی رنگ‌ها، از روی سلفون بخار شده و روی کاغذ ثبت می‌شود. تصاویر چاپ شده به این روش، از کیفیت بالایی برخوردار است. در دهه‌های گذشته از این روش برای چاپ پوستر‌های تبلیغاتی استفاده می‌شد. قیمت پایین این دستگاه سبب ‌شده تا در بسیاری از لابراتوار‌های عکاسی از این چاپگر‌ استفاده شود. اما مواد مصرفی این دستگاه مانند سلفون‌های رنگی دارای قیمت بالایی است که سبب می‌شود استفاده از آن، مقرون به صرفه نباشد.

۴. روش چاپ

دستگاه‌‌های سیستم چاپ کاملا مشابه چاپگر‌های افست است و تنها تفاوت آن‌ها در استفاده از محمل‌های چاپی می‌باشد. محمل‌ چاپی یا پلیت از ابتدا داخل این چاپگر‌ها تعبیه شده است. در این شیوه چاپ، داده‌ها به شکل یک فایل کامپیوتری از رایانه به چاپگر منتقل شده و کل پروسه چاپ به صورت کاملا اتوماتیک انجام می‌شود. این ماشین ‌آلات Direct Imaging نام دارد و به اختصار به نام DI شناخته می‌شود. استفاده از این روش برای چاپ صفحات در تیراژ بالا، برخلاف سایر سیستم‌های چاپ دیجیتال، بسیار مقرون به صرفه است. اما همچنان امکان چاپ اطلاعات متغیر در این سیستم وجود ندارد.

۵. روش چاپ جوهرافشان

در روش جوهرافشان، داده‌های دیجیتال به صورت مستقیم و به وسیله مرکب‌های مایع روی سطوح چاپی منتقل می‌شوند. در این سیستم چاپگر مرکب مایع را به صورت مستقیم از هد بر روی کاغذ انتقال می‌دهد. در سیستم جوهرافشان، به دلیل عدم استفاده از محمل میانی، تاثیر عوامل محیطی بر کیفیت چاپ به حداقل می‌رسد. نازل رنگ‌پاش این چاپگر، کاملا دیجیتالی بوده و فقط از دو فرمان مثبت و منفی به معنای پاشیدن یا نپاشیدن رنگ پیروی می‌کند. تنوع در ابعاد دستگاه‌های چاپی که از سیستم جوهرافشان پیروی می‌کنند از پرینتر‌های رومیزی آغاز و تا دستگاه‌های با عرض پنج متر را در برمی‌گیرد. مهمترین سیستم‌های چاپ دیجیتال، شامل سیستم جوهرافشان با امکان پاشیدن تونر براساس تقاضا (Drop on Demand) و پیوسته ((Continues tone می‌باشد. قطعا سیستم جوهرافشان، با کیفیت‌ترین، رایج‌ترین و اصیل‌ترین روش چاپ دیجیتال محسوب می‌شود.

۶. روش چاپ الکتروفتوگرافی ( مرکب جامد پودری، مایع)
 

چاپ الکتروفتوگرافی
 

سیستم الکتروفتوگرافی به دو نوع مرکب جامد پودری یا تونری و مایع یا دیجیتال مرکبی تقسیم می‌شود.

۱-۶. تونری: در این روش، از طریق شعاع نور لیزر، مرکب‌های پودری که تونر نام دارد باردار شده و با ذوب شدن این تونرها، تصاویر روی کاغذ نقش می‌بندد. سرعت چاپ تصاویر، در روش تونری بیشتر از روش جوهرافشان است. البته این روش، به دلیل وجود واسطه بین مخزن رنگ و سطح چاپی جزء تکنولوژی دیجیتال محسوب نمی‌شود. 

۲-۶. دیجیتال مرکبی: در این سیستم به جای استفاده از مرکب‌های پودری، از مرکب‌های رنگی مایع استفاده می‌شود. اما محدودیت‌های این چاپگر سبب شده تا کمتر مورد توجه قرار بگیرد. 

• یکی از این محدویت‌‌ها فناوری‌ پیچیده به کار رفته در این دستگاه است که تا سالها فقط در اختیار شرکت Indigo بود. 
• دومین محدودیت این چاپگر، ابعاد سطح چاپی است که تنها ابعاد ارائه شده در این دستگاه، سطح چاپی A3 می‌باشد. 
• سومین مورد قیمت بالای این چاپگر است.

۷. روش چاپ مارکر لیزری

این روش، بیشتر در صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این روش به وسیله اشعه لیزر و با ایجاد حرارت و سوزاندن، تصاویر مورد نظر را روی محصول درج می‌کنند.

امیدواریم با مطالعه این مطلب، توانسته باشیم اطلاعات مفیدی درباره چاپ دیجیتال در اختیار شما قرار دهیم.

منبع: چاپخانه خانه طراحان سام

چاپ بنر فوری سامچاپ دیجیتال, قیمت چاپ, خانه طراحان سام, چاپخانه, چاپخانه دیجیتال,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 754 تاريخ : چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت: 17:13

کارت ویزیت نشانگر سلیقه، گرایشات، نظرات و دیدگاه های کاری یک شخص یا سازمان است. برای ‏نیازهای فوری و تیراژهای زیر 1000، چاپ دیجیتال کارت ویزیت بهترین انتخاب است. چاپ دیجیتال کارت‏ ویزیت به این صورت انجام می شود که ابتدا از فایل طراحی شده پرینت گرفته می شود و پس از آن از ‏روکش های سلفون و لمینت برای پوشش روی کارت استفاده می شود .‏ 
ما میتوانیم با داشتن یک کارت ویزیت اطلاعات تماس خودمان را مانند شماره تلفن، فکس، ایمیل، آدرس وبسایت، آدرس شبکه های اجتماعی و ... را به دیگران (مردم عادی و مشتریان خاص خودمان) ارائه دهیم . حتی در عصر دیجیتال هم همچنان کارت ویزیت رایج و در کشورهایی مانند چین و ژاپن تبادل کارت ویزیت تقریبا یک مراسم است . 
کارت ویزیت معمولا حاوی اطلاعاتی از جمله نام شخص، سمت، نام شرکت و اطلاعات تماس می باشد . 

چاپ بنر فوری سامچاپ کارت ویزیت, چاپ دیجیتال کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 566 تاريخ : چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت: 17:21

در سال های اخیر پیشرفت تکنولوژی، حوزه های اقتصادی را تحت تاثیر گذاشت. یکی از بخش های مهم که از این پیشرفت های خاص سود برد، صنعت چاپ بود.

در نتیجه این تغییرات اساسی، کسب و کار چاپ در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرد و انتظار رشد این کسب و کار در سال های آتی به وجود آمد. با توجه به پیش بینی های اخیر اسمیت پیرا (Smith Pira)، تخمین زده می شود که قیمت چاپ دیجیتال تا سال 2024 حدود 225 درصد رشد کند. با توجه به رقابت زیاد در صنعت چاپ، خیلی ضروری است که صاحبان کسب و کار با هوشمندی تصمیم بگیرند.

چاپ بنر فوری سامچاپ دیجیتال خانه طراحان سام, چاپ دیجیتال, چاپ دیجیتال فوری, قیمت چاپ دیجیتال,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 565 تاريخ : دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت: 15:45

چرا چاپ کاغذ دیواری در خانه های شما بهتر از رنگ کاری است؟

وقتی می خواهیم یک فضا را طراحی کنیم فاکتورهای زیادی دخیل می شوند. الگو، رنگ و بافت مورد علاقه ی شما همه در طراحی تاثیر می گذارند. برای داشتن یک طراحی دلپسند، همه ی عناصر گفته شده ترکیب می شوند و یک الگوی خوب طراحی را نشان می دهند.

شما با روش های زیادی می توانید به این هدف دست یابید؛ ولی نهایتا چاپ کاغذ دیواری با روش دیجیتال است که همه عناصر تاثیرگذار در کیفیت طراحی و چاپ را دارد.

چاپ بنر فوری سامچاپ کاغذ دیواری, چاپ کاغذ دیواری سفارشی, چاپ کاغذ دیواری پوستری, چاپ کاغذ دیواری تبلیغاتی, چاپ کاغذ دیواری خانه طراحان سام,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 759 تاريخ : دوشنبه 7 آبان 1397 ساعت: 15:41

 

بروشور چیست ؟

بروشور‎(Brochure) ‎دفترچه یا برگه ایست (معمولا به صورت تا شده از چند جا بر روی خود) برای ‏ارائه توضیحات کاملی درباره یک محصول و نحوه استفاده از آن و بر این اساس به آن کالانما هم گفته می ‏شود . یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند.‏ 

چاپ دیجیتال مناسبترین گزینه برای چاپ بروشور در تیراژ پایین ودریافت آن در کوتاه ترین مدت و با بهترین کیفیت ‏است. معمول ترین شکل بروشور به صورت 2رو رنگی، 3 لت و با 2 خط تا است.‏ 
در چاپ دیجیتال بروشور، پس از چاپ فایل طراحی شده دردستگاه دیجیتال، فرآیند ایجاد خط تا و تا ‏کردن براساس تعداد تاهایی که باید ایجاد شود، بوسیله دستگاه های کریزینگ (ایجاد خط تا) انجام می شود‎.‎ 

چاپ بروشور و تاثیر آن بر کسب کار :

چاپ بروشور، نیز همانند دیگر عوامل تبلیغاتی جزو موثر ترین عواملی است که می تواند به سرعت کسب و کار شما را به جلو هدایت کند. اما داشتن یک بروشور کامل، جامع و تاثیر گذار، نیازمند طراحی دقیق و حرفه ای توسط افرادی است که در این زمینه به صورت حرفه ای کار می کنند. در واقع داشتن یک بروشور با طراحی حرفه ای و زیبا می تواند باعث فروش حرفه ای تر در کسب و کار شما شود. 

بهتر است برای افزایش بازدهی، بودجه ای را برای چاپ بروشور با بهترین کیفیت در نظر بگیرید. تعرفه هایی که برای چاپ بروشور در نظر گرفته شده است متفاوت است. به طور مثال چاپ افست معمولا بسیار ارزان قیمت تر از چاپ دیجیتال است. 
 

چاپ بروشور فوری

. در چاپ بروشور فوری نیز از دستگاه های دیجیتال استفاده می شود. دقت داشته باشید که از بروشورهایی استفاده کنید که در طول زمان دچار ترک نشود. در ادامه با جزئیات بروشورها بیشتر آشنا می شویم.

چاپ بروشور چیست و به چه دردی می خورد ؟

اگر به دنبال راه اندازی تجارتی بزرگ هستید و یا اگر می خواهید تجارت کوچک خود را توسعه ببخشید، چاپ بروشور را در راستای کارهای خود قرار دهید. چاپ بروشور یکی از انواع بازاریابی است که بودجه زیادی نیز نمی خواهد. حتی می توانید بروشورهای بسیار با کیفیتی را با استفاده از چاپ دیجیتال و بدون نیاز به سرمایه گذاری های بالا به چاپ برسانید. 

بروشورها در واقع اطلاعات مفید و به صورت خلاصه ای هستند که برای بینده جذاب است و در صورت داشتن طراحی زیبا و کیفیت بالا می تواند نظر مشتریان را جلب کند. 

هدف نهایی از چاپ بروشور در واقع ارتقای سازمان با بودجه کم می باشد. اگر بروشور به صورت حرفه ای طراحی و به چاپ برسد می تواند جزو یکی از ابزارهای مهم بازاریابی به حساب رود. استفاده از بروشور برای برندینگ نیز می تواند بسیار ارزان تر از دیگر روش ها باشد و در نتیجه با استفاده از آن صرف هزینه ای اندک، پیشرفت فوق العاده ای را در کسب و کار خود خواهید.

منبع: چاپ بروشور خانه طراحان سام

چاپ بنر فوری سامبروشور, چاپ بروشور, چاپ بروشور فوری, چاپ بروشور ارزان, چاپ بروشور خانه طراحان سام,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 495 تاريخ : سه شنبه 24 مهر 1397 ساعت: 22:49

نکاتی که بهتر است در رابطه با طراحی و چاپ بنر بدانیم

وقتی شرکت ها قصد تبلیغات دارند انتخاب های زیادی پیش روی آنها قرار دارد و همچنین با توجه به اهداف تبلیغاتی خود میتوانند از انواع مدیاهای تبلیغاتی استفاده کنند :

1- آیا میخواهند آگهی پخش کنند ؟ 
2- یا در شبکه های رادیو و تلویزیون زمان برای تبلیغات بخرند ؟ 
3- یا بنرهایی را برای نمایش در مکان های مختلف ارائه دهند ؟

ما در اینجا به صورت مختصربه تبلیغات بنری خواهیم پرداخت.

چاپ بنر و تبلیغات بنری همیشه یک گزینه محبوب در گذشته بوده وحتی امروزه هم محبوبیت خود را از دست نداده است به این علت که بنرها یکی از پرتنوع ترین و ارزان ترین مدل های تبلیغات در دسترس هستند.

یکی از بهترین مزایای چاپ بنر که باعث شده است چاپ بنر تبلیغاتی همواره محبوب باشد این است که میتوان ازآن چندین بار بدون هزینه اضافه استفاده کرد.

طیف وسیعی از متریال های مختلف در چاپ بنر مورد استفاده قرار میگیرد مانند : وینیل , بنر دوطرفه , بنر مش , بنر سولیت , بنر بلک اوت , بنر ماندگار, بنر عریض, بنر مات و غیر ماندگار و بنر شبرنگ

بنرها میتوانند به دو شکل افقی و عمودی چاپ شوند علاوه بر این کاربردهای بسیاری دارد.

برای اینکه بنرها بیشترین تاثیرگذاری را داشته باشند باید یک سری از اصول و قواعد را رعایت کرد یکی از مهم ترین آنها رعایت اصول سادگی میباشد.

یک بنر باید در اطلاع رسانی به مخاطب ما بینظیر باشد ، عنوان ها واضح و تصاویر نیز واضح با کیفیت بالا باشد.

همه نکاتی که در بنر به آن اشاره میشود بهتر است کوتاه و حاوی لوگوی تجاری و کلید واژه های اصلی مد نظر شما در تبلیغات باشد.

همچنین اطمینان حاصل پیدا کنید که فونت های مورد استفاده در طراحی بنر خوانا و رنگ ها واضح باشد.

گزینه های طراحی که در بالا گفته شد بهترین انتخاب برای شرکت های حرفه ای چاپ در حوزه تولید بنر میباشد.

تجربه ما میگوید یک چاپ با کیفیت میتواند جذابیت بنر را در اهداف تبلیغاتی شما دو چندان کند.

منبع : چاپ بنر خانه طراحان سام

چاپ بنر فوری سامچاپ بنر, نکات چاپ بنر, قیمت چاپ بنر, چاپ بنر خانه طراحان سام,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 676 تاريخ : شنبه 14 مهر 1397 ساعت: 20:49

بیشتر کارآفرین ها و تاجرهای کم تجربه فکر می کنند چاپ کارت ویزیت کار آسانی است. اما باید بدانید که کارت ویزیت ها علاوه بر این که اطلاعات شما را به مشتری ها ارائه می دهند، بلکه یک نمای فوری از برند شما نیز هستند. در این مقاله به 5 نکته مهم قبل از چاپ کارت ویزیت اشاره می کنیم که کمک می کند کسب و کار خود را در یک نورپردازی عالی به نمایش مخاطبان بگذارید.

انتخاب اسم شرکت، لوگو و برند

دقت کنید که نام خوبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. این نام باید در ذهن ماندگار و معنی ساز باشد. ممکن است بخواهید نام شرکت خود را با متن گرافیکی یا لوگو برندسازی کنید.

چاپ بنر فوری سامچاپ کارت ویزیت, چاپ کارت ویزیت خانه طراحان سام, چاپ دیجیتال کارت ویزیت,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 717 تاريخ : دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت: 14:59

1. انتخاب یک شرکت چاپ مناسب

پیدا کردن یک شرکت چاپ کاتالوگ قابل اعتماد و معتبر چاپی شاید اولین و مهم ترین قدم در چاپ کاتالوگ باشد. این مهم است که چه شرکتی پیدا کنید که نه تنها دارای تجربه در چاپ نوع کاتالوگ کسب و کار شما را داشته باشد، بلکه بتواند کاتالوگ های شما را در سریع ترین زمان ممکن به شما برساند.
 

2. مطمئن بودن از تعداد و نوع و زمان چاپ کاتالوگ خود

قبل از بازدید از یک شرکت چاپ تمام موارد لازم را آماده داشته باشید. اینکه چند کاتالوگ نیاز دارید، تعداد صفحات مورد نظر و اندازه ای که می خواهید. عوامل دیگری که قبل از بازدید از یک شرکت چاپ باید در نظر بگیرند عبارتند از: انتخاب رنگ، نوع کاغذ و البته محتوای کاتالوگ. 
همیشه قبل از فرستادن آن برای چاپ، اطلاعات درون کاتالوگ خود را مرور کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام محتوا به صورت صحیح و بدون غلط است و مشتریان تمام اطلاعات لازم را برای خرید محصول از طریق این کاتالوگ می توانند به دست آورند. 
 

3. طراحی کاتالوگ و نوع پوشش

طراحی کلی و کیفیت جلد کاتالوگ شما، استراتژی تبلیغاتی اصلی است که مشتریان را جلب می کند. بعد از انتخاب طرح کاتالوگ خود باید نوع کاغذ مورد استفاده را نیز انتخاب کنید. نوع کاغذ مورد استفاده برای صفحه ابتدایی کاتالوگ باید ضخیم تر از آنچه که در صفحات داخلی استفاده می شود باشد. علاوه بر این، رنگ های روشن تر به طور کلی در پوشش کاتالوگ برای جلب توجه مشتریان استفاده می شود. شما حتی می توانید از پوشش های براق برای توجه بیشتر استفاده کنید. 
 

4. جلوگیری از تاخیر در چاپ کاتالوگ

برای جلوگیری از تاخیر در چاپ کاتالوگ خود، اطمینان حاصل کنید که همه جزئیات را قبل از زمان چاپ داشته باشید و تمام گزینه ها برای شرکت چاپ انتخابی شما در مورد سفارشتان روشن باشد. اطمینان حاصل کنید که تمام کاتالوگهای سفارش داده شده به موقع ارسال می شود. 

منبع : چاپ کاتالوگ خانه طراحان سام

چاپ بنر فوری سامچاپ کاتالوگ خانه طراحان سام, چاپ کاتالوگ ارزان و فوری, قیمت چاپ کاتالوگ,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 637 تاريخ : دوشنبه 26 شهريور 1397 ساعت: 14:18

چاپ تراکت‎ ‎برگه ای تبلیغاتی است که به طور معمول در سایز‎ A5 ‎‎، برای‎ ‎معرفی ‏محصول، شرح فعالیت ها وخدمات و اطلاع رسانی درباره رویدادی معین، چاپ می شود‎.‎ 

چاپ تراکت‏ ارزانترین نوع تبلیغ در عرصه چاپ قطع کوچک است و به دلیل پخش مستقیم آن (پخش دست ‏به دست، چسباندن به دیوار یا قرارگرفتن در صندوق های پستی) طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش می‌دهد.‏ 

تراکت یکی از المان های تبلیغاتی است که این روزها طرفداران بسیار زیادی را در بین کمپانی های مختلف پیدا کرده است. مهم نیست که کمپانی شما کوچک یا بزرگ و جدید یا قدیمی باشد، مهم این است که بتوانید پیام خود را با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به مشتریان خود برسانید. 

چاپ بنر فوری سامچاپ تراکت, چاپ تراکت فوری, چاپ تراکت ارزان, چاپ تراکت رنگی, قیمت چاپ تراکت,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 484 تاريخ : چهارشنبه 14 شهريور 1397 ساعت: 14:46

روش هاي چاپ ديجيتال

چاپ ديجيتال به سرعت بسيار زيادي نقش بازيگر اصلي را در صنعت چاپ به عهده گرفته است. به صورت گسترده اي هم در خانه ها با چاپگر هاي خانگي مورد استفاده قرار مي گيرد. شركت هاي بزرگي مثل Epso و Canon دستگاه هايي را هم براي استفاده در خانه و مراكز چاپ ديجيتال توليد مي كنند. تكنولوژي چاپ تا حد زيادي در هر دو حالت يكسان است. به عبارتي ديگر شما مي توانيد تكنولوژي چاپ ديجيتال را با مقياس كوچكتري در خانه هاي خود استفاده كنيد.

چاپ ديجيتال تهران به سبب سهولت، خدمات چاپ فوري و كيفيت بالا در بين مشتري ها جا باز كرده است. تكنولوژي هاي متنوعي براي چاپ ديجيتال وجود دارد كه هر كدام هدف و بودجه خاصي را مي طلبد. شما چه بخواهيد براي خود چاپگر خانگي بخريد يا از يك چاپخانه درخواست خدمات كنيد، دانستن نكات زير درباره روش هاي چاپ ديجيتال شما را ياري خواهد كرد.

چاپ بنر فوری سامچاپ ديجيتال, مركز چاپ ديجيتال, چاپ ديجيتال تهران, قيمت چاپ ديجيتال,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 432 تاريخ : شنبه 10 شهريور 1397 ساعت: 12:41

امروزه فرآیند و شیوه های چاپ دیجیتال گسترده شده است و اغلب اوقات موارد زیر به گوشمان می رسد:

چاپ افست لیتوگرافی
چاپ فلکسوگرافی 
چاپ دیجیتال
چاپ گراور

البته تکنیک های دیگر چاپ مثل چاپ فلوک، چاپ لترپرس، اینتالی، چاپ بالشتکی پدپرینتینگ و ترموگرافی هم توسعه یافته اند و کاربرد خاصی دارند. اما امروز می خواهیم منحصرا چاپ دیجیتال فوری را معرفی کنیم. وقتی این مقاله را مطالعه کردید، انواع چاپ دیجیتال، ویژگی ها و برتری های آن را خواهید شناخت. از این رو در انتخاب نوع چاپ می توانید تصمیم درستی بگیرید.

چاپ بنر فوری سامچاپ, چاپ دیجیتال, قیمت چاپ دیجیتال, چاپ فوری, چاپ ارزان,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 457 تاريخ : شنبه 3 شهريور 1397 ساعت: 14:34

چاپ بوم کنواس(canvas) یا بوم نوعی پارچه‌ی مختص  نقاشی است (پارچه‌ای که روی بوم‌های نقاشی می‌کشند) که دارای بافت نامنظم و پراکنده بوده و چاپ عکس و تصویر بر روی آن بسیار زیبا، چشمگیر و ماندگار می‌گردد

چاپ بنر فوری سامچاپ بوم , چاپ روی بوم, چاپ کنواس , قیمت چاپ بوم , چاپ عکس روی بوم,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 464 تاريخ : يکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت: 18:38

دلایل اصلی استفاده از چاپ دیجیتال

چاپ دیجیتال جالب ترین اتفاقی بود که در 30 سال اخیر در صنعت چاپ پدید آمد. اما ممکن است بیشتر افراد آن را به درستی نشناسند!

آیا می دانستید که چاپ دیجیتال برای چاپ در تعداد کم موثر است و این کار را روز به روز سریعتر انجام می دهد. برخلاف چاپ افست که به روش سنتی از قالب ها و نوارها استفاده می کند؛ در این نوع چاپ شما فایل را انتخاب و آن را به راحتی چاپ می کنید.

تاجران و فعالان تجاری اگر چاپ دیجیتال را بشناسند، از این تکنولوژی جدید سود کلانی بدست می آوردند. البته اگر درباره ی آن بدانند!

در این مقاله ما فقط به 7 دلیل اشاره کرده ایم که شما را به استفاده از نوع دیجیتال چاپ تشویق می کند.

 

چاپ بنر فوری سامچاپ دیجیتال, قیمت چاپ دیجیتال, خانه طراحان سام,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 582 تاريخ : دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت: 14:45

چاپ عکس معمولا با بهره گیری از مرغوب ترین نوع کاغذ (بهترین نوع کاغذ فوتو گلاسه) برای ‏چاپ عکس ها در بهترین کیفیت از نظر رنگ و رزولوشن و با ماندگاری بسیار بالا به کار می رود. ‏کاغذ فتوگلاسه به دلیل کوتینگ ژلاتین و روکش صیقلی خود بهترین کیفیت را برای عکس چاپ ‏شده ایجاد می کند.‏ 

این نوع چاپ برای چاپ حرفه ای عکس در نمایشگاه های عکاسی، مسابقات معماری، ارائه نقاشی ها ‏با ریزترین جزئیات و به طور کلی حرفه‌ ای ترین ارائه ی تصویری عکس ها، نقاشی ها و طرح های ‏گرافیکی به کار می رود.‏ 

 

 

چاپ بنر فوری سامچاپ عکس, چاپ حرفه ای عکس, چاپ کاغذ عکاسی, خانه طراحان سام,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 654 تاريخ : سه شنبه 16 مرداد 1397 ساعت: 17:56

امروزه دنیای چاپ دیجیتال برای همه از فردی که در خانه میخواهد عکس هایش را چاپ کند، تا مجموعه های بزرگی که چاپ دیجیتال تهران را به صنعتی بزرگ تبدیل کرده اند باز است. با افزایش کیفیت چاپ، تاثیرگذاری چاپ دیجیتال نیز بسیار پررنگ تر گردیده است.

چاپ دیجیتال، سرعت پیشرفت صنعت چاپ را به شکل قابل توجهی بهبود بخشید. اگر خیلی سریع به یک کار چاپی نیازدارید، قطعا چاپ دیجیتال فوری بهترین گزینه شما خواهد بود. سرعت بالای چاپ دیجیتال بر کیفیت آن تاثیر نگذاشته است .شما حجم بالایی از چاپ را در کمترین زمان ممکن خواهید داشت.

چاپ بنر فوری سامچاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال تهران , قیمت چاپ دیجیتال , چاپ دیجیتال فوری , چاپ دیجیتال چیست,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 593 تاريخ : يکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت: 13:00

چاپ پوستر چيست؟

چاپ پوستر‏ وسيله اي براي اعلان خبر در مورد رويدادها و موضوعات مختلف است كه عموما به ‏صورت عمودي طراحي شده و به نمايش در مي آيد. ابعاد طراحي پوستر بايد مناسب براي مشاهده از ‏فاصله نزديك باشد. پوستر هاي قطع ‏A3‎براي گردهمايي ها، همايش ها ، اجراهاي تئاتر، انواع نمايشگاهها، ‏روي داد هاي علمي و هنري، ارائه هاي دانشجويي و... به كار مي رود.‏

مناسبترين انتخاب براي چاپ پوستر قطع ‏A3‎‏ در كمترين زمان و با كيفيتي مطلوب، چاپ ديجيتال ‏است. ‏

چاپ پوستر يكي از مهم ترين عواملي است كه سبب مي شود شركت ها و واحدهاي تجاري ساده تر از هميشه به تبليغ برند تجاري خود بپردازند. از آنجايي كه معرفي اهداف تجاري شركت يكي از پارامترهاي اصلي شفاف سازي زمينه كاري براي مخاطبان است به همين خاطر چاپ پوستر بزرگ به رسيدن به اين هدف بسيار كمك مي كند. پوسترهاي چاپ شده بسيار ،به افراد جهت رساندن مفهومي كه به دنبال آن هستند ياري مي كند. چاپ پوستر سبب مي شود راه هاي كاري جديد و نوبامعرفي برند تجاري شما پيش روي شما باز شود.

چاپ بنر فوری سامچاپ پوستر , چاپ پوستر ارزان , چاپ پوستر بزرگ , چاپ پوستر ديواري , قيمت چاپ پوستر ,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 382 تاريخ : شنبه 30 تير 1397 ساعت: 12:07

همه ی ما اهمیت چاپ را می دانیم و میدانیم که برای شناساندن کسب و کار خیلی عالی عمل می کند. کمک می کند پیام های خود را با مشتری ها ( مخاطبان) در میان بگذارید همچنین کسب و کارتان را با توجه به علاقه و خواست شما به تصویر می کشد. این نوع تبلیغات یک پارچه سفید در اختیار شما قرار می دهد و شما با خلاقیت می توانید کاری انجام دهید که مردم شما را دنبال کنند.

استفاده از پوسترها و بنرها در داخل فروشگاه ها و کسب وکار ها گرچه روشی استاندارد است ولی گاها چاپ بنر و نصب آن در محیط بیرون از کسب و کار بیشتر سروصدا می کند. ممکن است هزینه و ترس از این که معروف نباشید شما را از این کار منصرف کند، ولی بدانید که دنیای بیرون قدرت شناساندن کالا، خدمات و کسب و کار شما را دارد. با چاپ بنر ارزان تهران، پوستر و آگهی نماهای کوچک می توانید از این پتانسیل محیط بیرون استفاده کنید.

ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین دلایل نصب بنر در محیط بیرون از کسب و کار و مزایای آن را در سال 2018 به شما معرفی کنیم.

چاپ بنر فوری سامچاپ بنر , چاپ بنر ارزان , چاپ بنر تهران , چاپ بنر فوری , قیمت چاپ بنر فوری , چاپ بنر ارزان تهران,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 752 تاريخ : چهارشنبه 20 تير 1397 ساعت: 16:00

چاپ بنر نوعی از چاپ پوستر است که به آن چاپ با فرمت بزرگ و یا گسترده نیز می گویند. پرینترهای بزرگ با نام پرینترهای گسترده به منظور چاپ بنرهای بزرگ استفاده می شوند. در چاپ بنر معمولا انواع مختلف کاغذ را که دارای اندازه ای بسیار بزرگتر نسبت به چاپ معمولی می باشد استفاده می کنند که ممکن است به صورت دو طرفه و یا یک طرفه به مشتری تحویل داده شود.

در تولید این نوع بنرها می توان از کاغذ معمولی و بدون پوشش نیز استفاده کرد، اما استفاده از این کاغذ چندان توصیه نمی شود، زیرا این کاغذها جوهر را حفظ نمی کنند و دوام زیادی ندارند.

رایج ترین کاغذهای برای ساخت بنر ها مقوا با پوشش مات یا براق، وینیل و یا بوم می باشد. این ها ضخیم تر از کاغذ هستند و دوام بیشتری دارند. وینیل ها را به عنوان چرم مصنوعی نیز می شناسند، این ماده از کلر و اتین ساخته شده است که بسیار مقاوم است.

هیچ اندازه رسمی برای بنرها وجود ندارد. این بنرها از 30.5 سانتی متر شروع می شوند . بسته به نیاز مشتری اندازه شان تغییر می کند.

چاپ بنر فوری سامچاپ بنر, چاپ بنر ارزان, چاپ بنر فوری, چاپ دیجیتال بنر, چاپ بنر تبلیغاتی,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 824 تاريخ : سه شنبه 12 تير 1397 ساعت: 18:09

زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت چاپ بنر در نظر بگیرید.

1- قابل اعتماد بودن

کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید.

 

چاپ بنر فوری سامبنر, چاپ بنر, شرکت چاپ بنر, قیمت چاپ بنر, شرکت چاپ بنر,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 743 تاريخ : شنبه 19 خرداد 1397 ساعت: 19:12

چاپ بنر را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود. 

در چاپ بنر به دلیل آنکه سطح کار در معرض هوای بیرونی است، مقاومت مدیای چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی اهمیت بسزایی دارد. 

چاپ بنر تهران می تواند برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار گیرد. 

بنر متریالی از جنس pvc است که عموماً در قطع عریض (width format) چاپ می‌شود کاربردهای بنر طیف وسیعی را، از استفاده در یک تابلوی تبلیغاتی برای یک کسب و کار کوچک گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردها و یا حتی یک پیام ترحیم، شامل می شود. 

چاپ بنر فوری سامبنر, چاپ بنر, چاپ دیجیتال, چاپ,...
ما را در سایت چاپ بنر فوری سام دنبال می کنید

نویسنده : صدفی بازدید : 717 تاريخ : شنبه 12 خرداد 1397 ساعت: 19:06

خبرنامه

عضویت

نام کاربري :
رمز عبور :